Gry komputerowe jako przestrzeń dla filmowców, czyli Grupa Gier Komputerowych

Czy w świecie gier komputerowych jest miejsce dla filmowców? Prowadzący Grupy Gier Komputerowych udowadnia, że tak!

W tym podczas Plenerów Film Spring Open po raz kolejny ruszą warsztaty dla fanów gamingu. Prowadzącym Grupy Gier Komputerowych ponownie będzie Maciej Kunach z Bloober Team, który swoją przygodę z grami zaczynał jako uczestnik Plenerów.

Fot. Filip Błażejowski

Tak kreśli plan pracy w grupie:

Uczestnicy zostaną przeprowadzeni przez skrócony tok produkcyjny gry komputerowej. Od wstępnego konceptu przez sesje motion capture, tworzenie i programowanie mechanik, po kreacje przerywników filmowych, dostosowywania wirutalnej scenografii, oświetlenia i wielu innych elementów, z których składa się gra. Każdy uczestnik będzie mógł wybrać, na jakich elementach produkcji chciałby się skupić.

Gry będą tworzone z wykorzystaniem silnika Unreal Engine 5, profesjonalnego i darmowego narzędzia pozwalającego tworzyć produkcje o najwyższej jakości. Do sesji motion capture zostanie wykorzystany zestaw Perception Neuron.

Fot. Filip Błażejowski

Maciej Kunach: Cutscene Designer w studiu Bloober Team, w którym pracował nad operatorką i montażem scen w grze “The Medium” – narracyjnym horrorze psychologicznym, inspirowanym twórczością Zdzisława Beksińskiego. Wcześniej filmowiec i dokumentalista powiązany z Bydgoską Kroniką Filmową i Mistrzowską Szkołą Reżyserii Filmowej Andrzeja Wajdy.

Maciej Kunach

Zapraszamy do rejestracji!

Tegoroczne Plenery Film Spring Open odbędą się w dniach 11–20.10.2022 w krakowskich Przegorzałach.

Partner Grupy Gier Komputerowych

Logo Bloober Team

 

Udostępnij na:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Remember Me

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2020 Film Spring Open. Rysunki - prof. Maja Wolna