UCZYMY ONLINE I STACJONARNIE
po polsku Polish in English angielski en français français auf Deutsch deutsch

Na auli wykładowej siedzą: Kuba Sobek i Konrad Ziaja VR

Kuba Sobek poprowadzi Grupę CGI i Nowoczesnego Montażu

Podczas Film Spring Open 2019 doświadczony producent trailerów do słynnych gier wideo Kuba Sobek poprowadzi Grupę CGI i Nowoczesnego Montażu.

Jak zrobić coś z zupełnie niczego? Jak dodać to do wideo? Zapraszamy wszystkich, którzy chcą nauczyć się podstaw animowania i motion designu oraz tworzenia efektów wizualnych (VFX). Od paralaksy 2D po pełne 3D. Jak zmontować, a potem wzbogacić materiał filmowy o dodatkowe efekty w pipeline złożonym z programów Adobe Premiere Pro, Adobe After Effects oraz Maxon Cinema 4D. W jaki sposób wstawić na przykład robota do sceny, którą nakręciliście, ale przede wszystkim, jak właściwie zrobić coś rzeczywistego bez żadnych zewnętrznych materiałów i wprawić to w ruch, a dopiero potem wkleić w materiał filmowy. Brzmi skomplikowanie? Nic bardziej mylnego. Przejdziemy cały proces od podstaw i otworzymy Wam drzwi do samodzielnego poznawania technik motion graphics  i dodawania ich do wideo – mówi Kuba Sobek, prowadzący.

Na auli wykładowej siedzą: Kuba Sobek i Konrad Ziaja VR
Photo: Filip Błażejowski

Warsztaty step by step:
1. Podstawy animowania 2D w After Effects (position, scale, rotation).
2. Tworzenie assetu VFX całkowicie w After Effects i animowanie go.
3. Tworzenie assetów VFX w After Effects przy pomocy zewnętrznych obrazów i wideo (teksturowanie)
4. Podstawy paralaksy w After Effects.
5. Pipeline Cinema 4D > After Effects – przenoszenie assetów 3D do After Effects w formie prerenderowane i w formie edytowalnej 3D.
6. Osiąganie efektu quasi 3D w After Effects – światło, przestrzeń.
7. Wiedza techniczna o renderowaniu assetów i wykorzystywaniu ich w innych materiałach wideo.

Kuba Sobek opiekun grupy CGI

Kuba Sobek – Producent wideo. Od lat zajmuje się głównie produkcją, trailerów, assetów filmowych i animowanych na potrzeby gier wideo: The Witcher 3, Gwent, Blair Witch, Layers of Fear, Observer, Cyberpunk 2077, Vampire: The Masquerade-Coteries of New York. Współpracuje z wieloma developerami gier i wydawcami: CD Projekt RED, Bloober Team,  Techland, 11Bits Studios. Recenzent filmowy w PSX Extreme. Dawniej zewnętrzny montażysta i motion designer dla Onet.pl. Pomagał przy kilku krótkich metrażach, ale woli swoje miejsce odnalazł w branży gier.

Za użyczenie programu Adobe na potrzeby pracy grupy dziękujemy sklepowi graficzne.pl.

Za użyczenie programu niezbędnego do pracy grupy dziękujemy firmie IT Serwis, polskiemu dystrybutorowi Cinema 4D Maxon.

Udostępnij na:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Remember Me

Zostań wykładowcą
online

Zaproponuj temat
kursu online