Gry wideo jako przestrzeń dla filmowców!
Czy w świecie gier jest miejsce dla filmowców? Grupa Gier Komputerowych udowadnia, że tak!
Tak kreśli plan pracy w grupie:
Grupa zostanie przeprowadzona przez skrócony tok produkcyjny cutscen do gry komputerowej. Od wstępnego konceptu i pitchu, przez sesje motion capture, tworzenie i programowanie mechanik, po dostosowywania wirtualnej scenografii, oświetlenia i wielu innych części składowych formujących finalny przerywnik filmowy. Każda osoba uczestnicząca sama wybierze, na jakich elementach produkcji chciałaby się skupić.
Projekty będą tworzone z wykorzystaniem silnika Unreal Engine 5, profesjonalnego i darmowego narzędzia używanego przez produkcje najwyższych jakości.”
Maciej Kunach – Senior Cutscene Designer w studiu Bloober Team, odpowiedzialnym za produkcje takie jak The Medium i Silent Hill 2 Remake. Wcześniej filmowiec i dokumentalista powiązany z Bydgoską Kroniką Filmową i Mistrzowską Szkołą Reżyserii Filmowej Andrzeja Wajdy.
Zapraszamy do rejestracji!
Tegoroczne Plenery Film Spring Open odbędą się w dniach 15–24.10.2024 w krakowskich Przegorzałach.
Partner Grupy Gier Komputerowych: